Selain emosi yang stabil, tubuh badan antara elemen penting dalam mengukuhkan hubungan seksual antara anda dan pasangan. Setiap perincian tubuh menawarkan tarikan dan ghairah sensual tersendiri.
Diperakui ramai dan terbukti melalui kajian, tubuh wanita lebih sensitif kepada sentuhan, 25% lebih daripada tubuh seorang lelaki. Disebabkan itu, lelaki harus bijak mengalas peranan menyelongkar segenap pelosok tubuh si isteri bagi mencapai tahap nikmat seks maksimum. Jadi, anda wajar pakar dalam menerokai tujuh bahagian tubuh isteri.
1. PAYU DARA
Payu dara antara bahagian tubuh badan wanita paling sensitif. Bukan sahaja ia mudah merangsang, malah ini diakui favorite spot bagi sang lelaki. Namun, lelaki dinasihatkan jangan terlalu rakus. Belailah dengan lemah lembut tetapi tegas dan bersahaja. Pasti si dia juga menerima tempias keghairahan anda itu. Jangan lupa untuk tinggalkan bekas ciuman anda di situ.
2. BIBIR
Walaupun ini antara perincian wanita yang sangat seksi, tetapi jika silap percaturan lelaki kerap membuat khilaf. Usap dan ciumlah bibir si isteri dengan gaya serta cara yang betul. Jangan memaksa, namun sekali sekala tunjukkan sedikit kekuasaan anda mengawal pergerakan mulutnya agar si dia lebih berahi dan terpesona dengan kehebatan anda itu.
3. KETIAK
Mungkin dianggap janggal, namun ia mudah memicu kesan ghairah sensual anda berdua. Anda boleh mengambil inisiatif ini merangsang tubuh badannya dengan mencium sambil membelai ketiak. Namun hendaklah memastikan anda berdua berada dalam keadaan yang bersih dan terhindar daripada sebarang kekotoran. Bau yang kurang enak boleh membunuh mood seksual ketika itu.
4. KAKI
Ya, ia mungkin mengejutkan namun kaki juga boleh melahirkan kepuasan dalam kendalian rutin seks anda berdua. Dalam menjinakkan si dia, anda boleh menggosokkan kaki anda ke bahagian kakinya. Kala itu anda boleh menguis dan mencuit telapak kakinya. Selain itu, ciuman dan urutan juga boleh dipraktikkan. Wow, pastinya romantik dengan adanya sedikit gelak tawa manja anda berdua.
5. LEHER
Antara g-spot terhangat sang wanita namun sering kali dipandang sebelah mata. Ya, rambut si dia ada kalanya menyukarkan dalam menyerlahkan seri si dia. Namun lelaki harus bijak mengimbas sebarang peluang yang ada. Mengusap lembut sambil mencium leher si dia, depan dan belakang. Percayalah si dia pasti akan mudah menyerah kalah dengan aksi anda itu.
6. PERUT
Oh, ini juga antara inci tubuh wanita yang boleh dijajah dan terbukti meningkatkan mutu persembahan anda. Lentangkan si dia dan anda boleh mula mencium manja serta membelai halus perutnya. Sekali sekala geletek manja perutnya (antara bahagian pusat dan vagina), biar si dia tahu anda sudah bersedia untuk menjelajah ke bahagian atasnya pula.
7. PINGGUL
Akhir sekali bahagian pinggulnya. Tiarapkan si dia agar anda boleh mula meneroka bahagian badan belakangnya terlebih dahulu. Apabila tiba masanya, anda boleh mula membelai manja pinggulnya pula. Tidak salah sekali sekala anda cium dan sertakan dengan gigitan manja di sudut itu. Pasti si dia akan teruja dan seterusnya merelakan.